Як же подолати пакетну залежність?

 

Пластикові пакети масово використовуються всього чверть століття. Але сьогодні вони – найбільш поширений товар в мережевих роздрібних магазинах країни. Ми стали залежні від пакетів: навіть нешкідливий банан загортають в прозорий мішок, хоча він не може пролитися або розсипатися в сумку. Пакети захоплюють ящики наших маленьких кухонь та вписуються в місцеві пейзажі. Як же подолати пакетну залежність? Читайте міні поради від УМК.

1. Ходіть в магазин з власною торбою

Перший крок – замінити пакети-майки, які завжди пропонують на касі. Використовуйте сумки з товстого пластика, еко торби, полотняні та плетені авоськи або рюкзаки. У них можна скласти більше покупок, їх легко прати. Можна знайти сумки будь-яких кольорів, розмірів, з різних матеріалів, з модними принтами. А можна пошити самому.

2. Зважуйте банани без пакетів

 

Не використовуйте фасувальні пакети, коли купуєте банани, пару лимонів або авокадо. У них є своя відмінна упаковка! Якщо на касі ваші банани вирішать загорнути в пакет, ввічливо відмовтеся.

3. Не беріть нові фасувальні пакети

Використовуйте ті, що накопичилися будинку. Якщо не клеїти на них цінники і не зав’язувати міцними вузлами, вони прослужать не раз! А ще можна пакетики полоскати або прати, це зовсім не соромно, а практично.

4. Замініть фасувальні пакети екомішечками

Купуйте набір екомішечків різних розмірів або створіть їх самі. Використовуйте мішечки для покупки вагового та сипучого товару. Завжди тримайте в сумці такий мішечок, щоб бути готовими до незапланованого походу в магазин. До речі, для покупки розважних продуктів також підійдуть зіп-локи і багаторазові контейнери.

5. Відмовтеся від пластикових пакетів для сміття

Якщо Ви збираєте відходи окремо, то викидати в загальний контейнер буде майже нічого. Решта сміття можна викидати прямо з відра і споліскувати його. Також спробуйте зробити «пакети» зі старих газет або використовувати упаковку, яку все одно збиралися викинути.

Звільніть себе та відмовтесь від пакетів!

Всі фото взято з мережі Інтернет, права на них належать авторам фото.